*ομιλία του Ονίκ Παλαντζιάν, Γενικού Διευθυντή της Europa Profil Αλουμίνιο ΑΒΕ

Ο Γενικός Διευθυντής της Europa, κ. Oνίκ Παλαντζιάν ήταν ο κεντρικός ομιλητής του Συνεδρίου 'DIY & Home Improvement' που πραγματοποιήθηκε στις 21 Νοεμβρίου 2013 στο πολυχώρο «Αθηναΐς». Έλληνες και ξένοι ομιλητές από τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου ανέλυσαν τους διαρκώς μεταβαλλόμενους συσχετισμούς μεταξύ προμηθευτή - εμπόρου - καταναλωτή καθώς και τις τάσεις στον κλάδο. 

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Europa Profil Αλουμίνιο ΑΒΕ βρίσκεται στον αέρα! Αυτή τη φορά πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν τα Συστήματα Ρολού της εταιρίας και ένα παιδί μόνο στο σπίτι. Η καμπάνια προβάλλεται στα πανελλαδικά κανάλια Alpha, Star και ΣΚΆΙ.

Η Europa Profil Αλουμίνιο ΑΒΕ, πρωτοπόρος εταιρία στην ελληνική αγορά αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου, προκειμένου να προβάλλει το έργο των μελετητών προσφέρει  τη δυνατότητα σε αρχιτέκτονες και πολιτικούς μηχανικούς να παρουσιάσουν  τα έργα τους μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρίας www.profil.gr . 

Η ενέργεια αυτή απευθύνεται σε όλους τους Αρχιτέκτονες και Πολιτικούς Μηχανικούς αλλά πιο ειδικά στη νεότερη γενιά , φοιτητών ή νέων πτυχιούχων , οι οποίοι επιθυμούν την προβολή του έργου τους. Τα απαραίτητα στοιχεία που συνοδεύουν το έργο μπορούν να αποσταλούν στο email architects@profil.gr

Συνέντευξη του κου Ονίκ Παλαντζιάν, CEO της Europa Profil Αλουμίνιο ΑΒΕ που δημοσιεύτηκε στο Aluminium Magazine τον Οκτώβριο του 2013.

1. - Ένα χρόνο μετά την ανάληψη της διοίκησης της Europa, τι είναι αυτό που έχει αλλάξει στην "εικόνα" της εταιρίας στους συνεργάτες της, στο εμπορικό δίκτυο και στο καταναλωτικό κοινό;

Αναλάβαμε την διοίκηση της εταιρίας σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία τόσο για τη χώρα όσο και φυσικά για τον κατασκευαστικό κλάδο. Οι προβλέψεις, μάλιστα, για το έτος 2012 που αναλάβαμε έκαναν λόγο για ζημιές. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα κατορθώσαμε να ανατρέψουμε τις προβλέψεις αυτές, επιτυγχάνοντας κέρδη 634.360,42 ευρώ. Το αποτέλεσμα ήρθε από σκληρή δουλειά όλων των ανθρώπων της εταιρίας, μηδενός εξαιρουμένου.

 

Η εταιρία συνέχισε να επενδύει στην ποιότητα, που είναι το χαρακτηριστικό που την ξεχωρίζει. Ταυτόχρονα, συνέχισε τις διαφημιστικές και προωθητικές ενέργειες σε μία περίοδο που οι περισσότερες εταιρίες σταματάνε τις αντίστοιχες επενδύσεις, συνδυάζοντας τόσο τα παραδοσιακά μέσα, όσο και τα νέα, εξελισσόμενα κοινωνικά δίκτυα, τα γνωστά ως social media. Μάλιστα, στους δύο μεγάλους διαγωνισμούς που διοργανώσαμε με έπαθλα μεγάλης αξίας (αντικατάσταση κουφωμάτων και άλλα), οι συμμετοχές ήταν αρκετές χιλιάδες!